Test taget från Saras blogg :]

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 22
Hur många har du varit kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Som alkohol, jävligt roligt i början sen ligger man under ett träd och spyr.
Har du flashat/strippat nångång? Nej ?
När kramade du någon sist? Måndags
Saknar du någon speciell person? Jo
Har du svårt för att bli kär? Jies.
När kysste/hånglade du med någon sist?  Vet inte, nyligt iaf :) haha ^^
Ångrar du det? Nej
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? NEJ haha

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: Ja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Jajjemen
Gjort något riktigt dumt: Varje dag
Gjort något du verkligen ångrar: Nej
Varit nykter på nyårsafton: Många år sen
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt:För många ggr.
Blivit polisanmäld: Ja
Fått din mamma att gråta:Tror det tyvärr.
Skämts över dina föräldrar: Nej
Skämts över dig själv: Jo
Sagt jag älskar dig och menat det: Jo
Bråkat med din flickvän/pojkvän: Jo
Tar du droger: Nej
Dricker du: Jo
Vilka kläder sover du i: NAKED DUDE FUCKING NAKED !
Vad hatar du verkligen: Hatar ingenting.
Varit kär: 1gång.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nej
Är du ensam nu: Ja, fast jag pratar med Sura Sara i tfn ^^
Vill du gifta dig: Vet inte
Vill du ha barn: Jo, fler än ett.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta:  Jag gråter inte.
Fick dig att gråta: Jag gråter inte.
Du delade en drink med: Naecks och vi delade på 2flak : ) haha
Du gick på bio med: Syrran :)
Skällde på dig: Sara

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Kramat någon: Ja
Pussat någon: Ja
Köpt någonting: Ja
Sjungit: Ja
Saknat någon: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0