Helgen som varit !

Shulululu !

Boden alive var riktigt kanon ! Danne från Umeå kom upp och hälsade på och den eviga festen började hos mig på torsdag kväll där en tapper Niklas Simonsson också anslöt sig till den onyktra kretsen !
Fredagen var också okej och lördagen var nog bäst, Niklas cuz Johanna och hennes kompis Sara kikade förbi och det slutade med att även dom anslöt sig till den onyktra kretsen.
Daavd var onykter Ejjan var fanimej full men Naecks den jävla räven var fanimej fullast !

PEACE !

Kommentarer
Postat av: daavd

varför får jag alltid vara onykter o aldrig full fast jag ändå aldrig kommer ihåg mer än 50% av va jag gjort ;S

2008-07-01 @ 19:12:56
URL: http://Myspace.com/Daavd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0